INkarmiel כל העסקים בכרמיאל במקום אחד מוצגים בהתאם לדרוגים שלכם

מיכל רוזנברג - "רזימפו " קבוצות לירידה במשקל שנותנות פיתרון מלא

בבלוג הזה תקבלו כלים בנושאי העצמה אישית , תזונה , כושר וטיפים לניהול אורח חיים בריא וירידה במשקל

מה הדבר הכי קריטי שצריך לעשות כדי להוריד את הבטן?

פורסם על ידי ב in כללי
  • Font size: Larger Smaller
  • צפיות: 316
  • דווח על פוסט זה

אין שינוי במשקל לאורך זמן ללא שינוי בראש! כן זו קביעה זו אפילו עובדה.

 

הסויצ' שצריך לעשות הוא קודם כל בראש ורק אז יבוא השינוי במשקל ובגוף . אתם בטח מתנועעים בחוסר נוחות עכשיו על הכיסא ובטח אתם מכירים גם אנשים שירדו במשקל בלי כל העבודה הקשה. הם רק קצת סתמו את הפה ,שמרו על התפריט שנתנו להם וירדו במשקל. מה כל כך מסובך?! ויחד עם זאת תשאלו את עצמכם רגע איפה אותם האנשים האלה היום? איך הם נראים או שוקלים? האם הם שמרו על התוצאה? או חזרו למשקלם הקודם ואפילו העלו יותר?

אז נכון זה אפשרי לרדת במשקל אם תשמרו על תפריט מסוים.בטח. אבל! לא לאורך זמן..

ומכאן המסקנה אין קיצורי דרך. פשוט אין! תפריט הוא כלי חיצוני הוא משרת אותנו לתקופה אבל האם זה מה שאתם רוצים? לא חבל על כל העבודה ואחר כך התסכול והאכזבה??

כדי להשיג דברים בחיים צריך לעבור תהליך. תהליכים. שינויים. צריך להתחיל מבפנים, מהלב אל הראש ואחר כך תראו את זה גם בגוף.

הכול יתחיל ויגמר בגישה שלכם. בחשיבה, בלשים את הערכים והרצונות שלכם קדימה. למה? כי זה לא התפריט שמשחק פה תפקיד. זה לא מה לאכול? או כמה ? זה מה חשוב לכם? מי חשוב לכם? ולמה להתמיד בזה? רק כשתדעו את התשובות תצליחו לשמור על השינוי לאורך זמן..

 באופן ספציפי, אם נדבר על לרדת במשקל, חשוב שתעשו את התהליך בשביל עצמכם. לא בשביל ההורים, לא בשביל האישה או הבעל. כדי להצליח בכך עליכם לחשוב "למה כל כך חשוב לי להיות רזה"? מה זה ייתן לי בחיים? איך אני ארגיש? ככל שיהיו לכם יותר סיבות לרזות ולעבור את התהליך (מאשר סיבות למה לא ), המוטיבציה שלכם תהיה גבוהה יותר. 

 תכינו תוכנית פעולה

הכינו לכם תוכנית ובה פרטו איך אתם הולכים לעשות זאת. זכרו שרבים כמוכם היו רוצים לרזות ובקלות ושזה לא קל לשנות הרגלים רבים בבת אחת אבל זה בהחלט אפשרי. כשאנו חושבים על כל מה שאנו צריכים לשנות כדי לרזות אנו בד"כ מתייאשים. אבל אם החלטתם שזה מה שאתם רוצים חשבו כל הזמן על התוצאה בסוף ,על ההצלחה ועל ההרגשה.

שבחו את עצמכם על כל הצלחה קטנה: כל חטיף שהצלחתם לדחות, כל 1/2 ק"ג שירדתם, כל יום שהצלחתם לצאת לפעילות גופנית. כל הצלחה ראויה לחגיגה. כשאתם מרגישים שהצלחתם במשהו יש לכך השפעה חיובית על התהליך. וזה מעלה את הביטחון העצמי והאמונה שלכם בעצמכם.

תדמיינו איך תרגישו אחרי?

תענו לעצמכם איך תרגישו בסוף הערב? איך תרגישו אחרי היום הולדת? הארוחה? לאחר שחבריכם יינטשו את השולחן וילכו איש איש לדרכו? התשובה לשאלה תלויה בכם. אם תצליחו להתגבר על התאווה ועל האכילה המיותרת, אין ספק שתרגישו שידכם על העליונה, בשעה שבטוח אתם גם מכירים את תחושת הכבדות והייסורים בשל האכילה המוגזמת.

 אם תשאלו את עצמכם את השאלה הזאת בזמן, תעלו את הסבירות לצמצם משמעותית את כמות הקלוריות הנכנסת לפיכם, ותחושו נפלא עם עצמכם  .

ההנאה מהאכילה חולפת מהר, אבל ההרגשה והנזק הקלורי נותרים לטווח רחוק.

 פתגם סיני עתיק אומר: "כשאני שומע אני שוכח, כשאני רואה אני זוכר, כשאני עושה אני מבין"...אז תהיו עסוקים בעשייה ולא בדיבורים. ובמקום לדבר ולהגיד לכולם שאתם רוצים לרדת במשקל פשוט תתחילו לעשות פעולות יומיומיות כדי שזה יקרה באמת.

ממני המון בהצלחה

מיכל רוזנברג

בעלים של סטודיו רזימפו – מאמנת כושר ומאמנת מנטלית לירידה במשקל ומייסדת קבוצות תמיכה לירידה במשקל בשילוב כושר "רזימפו" – פתרון שמתחיל מהראש ונשאר!

שמי מיכל רוזנברג אני מאמנת להעצמה ושינוי הרגלים לירידה במשקל , בוגרת בית הספר לאימון ,תות תקשורת ותוצאות בניהולו של אלון גל .
ובנוסף מדריכת חדר כושר ואירובי – קיקבוקס מטעם בית הספר למקצועות הספורט .
משנת 2011 אני בעלת עסק עצמאי לאימון והעצמה וכחלק מתהליך אישי שאני עברתי וירידה משמעותית במשקל שלי הבנתי את הצורך לשלב בין אימון מנטלי לבין אימון גופני כדי למקסם את ההצלחה בתהליך ירידה במשקל .
אני מייסדת קבוצות האימון "רזימפו" לירידה במשקל שמשלבות בין שני הדברים - אימון מנטלי ופיזי .
אני מזמינה אתכם לנסות משהו חדש ומלהיב ,שונה ממה שאתם מכירים ולהוריד במשקל אחת ותמיד!
מוזמנים להיות איתי בקשר לכל שאלה או התייעצות - במייל razimpo@gmail.com