INkarmiel כל העסקים בכרמיאל במקום אחד מוצגים בהתאם לדרוגים שלכם

המדריך המלא להשגת תוצאות טובות בירידה במשקל – חלק 1 מאת מיכל רוזנברג

המדריך המלא להשגת תוצאות טובות בירידה במשקל – חלק 1 מאת מיכל רוזנברג
אין קיצורי דרך ושמירה על תזונה נכונה חייבת להיות חלק משגרת החיים.
הקפידו על אכילה מסודרת ודלת שומן ובתקופה הראשונה המעיטו בפחמימות. אכלו ארוחת בוקר, ארוחת ביניים שכוללת פרי, ארוחת צהריים מבושלת, ארוחת ביניים קטנה וארוחת ערב מינימליסטית בפחמימות.

זכרו שארוחות החג היו עתירות קלוריות, שומנים, מטוגנים, פחמימות ומתוקים. לכן, יש לאזן את הגוף חזרה. הורידו מהתפריט שלכם מטוגנים, אכלו ארוחה מבושלת אחת ביום והקפידו בערב לאכול ארוחה דלת פחמימות.חשוב גם להקפיד על כמות הקלוריות היוצאות מול הנכנסות. כשהאדם נמצא במאזן קלוריות חיובי (קרי מכניס כמות קלוריות רבה מזו שהוא שורף), תחול עלייה במשקל. כלומר, תזונה מושכלת הנה חיונית במקרה זה ורק אז ניתן יהיה להבטיח תוצאות טובות.
יש חשיבות רבה להרכב המזון והעיתוי בו הוא נצרך. יותר ירקות , פחות שמן , לשתות הרבה מים ולא לאכול מאפים ומתוקים בצורה מוגברת בהחלט יכול לשפר את המאזן הקלורי שלכם לטובתכם .
תיכף אחשוף אתכם להפתעה שאתם יכולים לסגל לתפריט היומי שלכם שתסייע לכם להוריד במשקל ויחסית בקלות

תבלינים
כן מפתיע תבלינים! תבלינים הם לעיתים קרובות המרכיב הסודי שהופך עוד סתם מאכל משעמם למדהים ויוצא דופן, כשהם משדרגים אותו פלאים. הבשורה הטובה הנוספת היא, כי מעבר לעובדה שהם עשירים בחומרים חיוניים לגוף, הם גם יכולים לסייע בשמירה על המשקל ולהיות המפתח להשגת היעדים שהצבתם לעצמכם בדיאטה. בנוסף לעובדה שתבלינים רבים משפרים את חילוף החומרים לאחר אכילתם, חלקם התברכו, ביצירת תחושת שובע התורמת לצמצום צריכת קלוריות כוללת. לפניכם כמה סוגים של תבלינים בריאים וטעימים שיסייעו לכם להגיע למשקל הרצוי

פלפל שחור
פלפל שחור נמצא בשימוש רפואת המזרח כבר מאות שנים לטיפול במצבים בריאותיים רבים, הכוללים בעיות דלקתיות ובעיות בקיבה. במחקרים שנערכו לאחרונה על בעלי חיים מצאו כי יש בידי הפרפרין, החומר שבפלפל השחור, להתערב בהיווצרות תאי-שומן וליצור תגובה נוגדת אליהם, וכתוצאה מכך להביא לירידה בהיקף המותניים, שומן הגוף, וברמות הכולסטרול. לכן חשוב מאוד שלא תשכחו להוסיף פלפל שחור לתבשילים השונים והסלטים שלכם

קינמון
קינמון מכיל נוגדי חמצון רבי עוצמה הנקראים פוליפנולים אשר הוכח שיש בידם לשנות את הרכב הגוף, ולשפר את הרגישות לאינסולין. מחקר בבעלי חיים שפורסם בארכיון לביוכימיה וביופיסיקה הראה כי תוספת קינמון לתזונה היומית מפחיתה הצטברות של שומן בטני. כמו כן, סדרה של מחקרים שפורסמו בכתב העת האמריקאי לתזונה רפואית מצאו כי הוספת כפית גדושה של קינמון לארוחה עשירה בעמילן עשויה לסייע בייצוב רמת הסוכר בדם. ניתן לפזר את הקינמון בארוחה עם שיבולת שועל ובשיקים של בריאות שיסייעו לשליטה טובה יותר ברעב שלכם

כמון

כמון מסייע רבות לשיפור תהליך העיכול וייצור האנרגיה בגוף. כמו כן, מחקר חדש מראה כי אבקת כמון יכולה לעזור בהאצת תהליך ירידה במשקל ובהפחתת שומן גוף, ומאזנת את רמות הכולסטרול. הכמון עשיר בפיטוסטרולים, כימיקלים צמחיים המעכבים את ספיגת הכולסטרול בגוף. כמו תבלינים אחרים, הכמון מגביר את קצב חילוף בחומרים בגוף לאחר אכילתו..

נענע
מחקר שפורסם בשנת 2012
מצא כי ריח הנענע יכול לעזור להפחית את התיאבון. במסגרת המחקר, משתתפים שהריחו במשך שבוע ריח נענע לפני שהם אכלו את ארוחותיהם , צרכו בדרך כלל כ- 1,800 קלוריות פחות בהשוואה לקבוצת הבקרה.
מוזמנים לנסות וליישם וכמובן בכל שאלה או התייעצות אתם יכולים לפנות אלי במייל ואחזור אליכם בהקדם

שיהיה שבוע בריא ונפלא
ממני
מיכל רוזנברג
מייסדת תוכנית "רזימפו" שנותנת פיתרון מלא לירידה במשקל גם אימון לשינוי הרגלי אכילה וגם פעילות גופנית
לחצו כאן לקבלת פרטים והרשמה לתוכנית "רזימפו" הקרובה שנפתחת ב2.6 בכרמיאל

אולי יעניין אותך גם