INkarmiel כל העסקים בכרמיאל במקום אחד מוצגים בהתאם לדרוגים שלכם

מיכל רוזנברג - "רזימפו " קבוצות לירידה במשקל שנותנות פיתרון מלא

בבלוג הזה תקבלו כלים בנושאי העצמה אישית , תזונה , כושר וטיפים לניהול אורח חיים בריא וירידה במשקל

"פעם הייתי שאפה היום אני דובה"

פורסם על ידי ב in כללי
  • Font size: Larger Smaller
  • צפיות: 587
  • דווח על פוסט זה

בחיי היומיום, אנחנו מרבות לשמוע כינויים המתמקדים במראה החיצוני שלנו, אם בעוברנו ברחוב, בכניסה למכולת או בגן השעשועים. הכינויים נעים על רצף שבין יפה למכוערת ומשפיעים על דימוי הגוף שלנו ועל ההערכה העצמית שלנו. אנחנו מקוטלגות כיפות מאוד ,כוסית, חתיכה, מהממת, שווה, חבל"ז, חטובה , לא משהו, בסדר, מכוערת, שמנה  ,כונפה, דובה, דובוזה, היפופוטם, קובבה, דוחה להמשיך?

 

חלקי הגוף שלנו זוכים גם הם לכינויים, בנפרד מהמכלול, בנפרד מאתנו: בז'ז'ים, פרונט, מדף, כרס, שניצלים, אשכוליות, תפוזים או כל פרי הדר אחר כמו אגס, מלון , תפוח עוד?

עכשיו קחי לך רגע... עצמי את עינייך ונסי לראות בעיני רוחך את גופך... איך את מרגישה עם הגוף שאת רואה בדמיונך? האם את אוהבת את מה שאת רואה ? האם הישבן שלך גדול מדי, שטוח מדי? ומה לגבי הבטן? והירכיים? כמו שאת אוהבת או שהן שמנות ורופסות מדי? היית רוצה להיות גבוהה או נמוכה יותר? האם גופך שעיר מדי? עורך כהה או בהיר מדי? יש לך קמטים שאת לא אוהבת?

לגוף הנשי יש מגוון צורות, אך כולנו נשפטות על פי מדדים בלתי הגיוניים, המייצרים דימוי יופי אידיאלי, בלתי מושג עבור מרביתנו. וזה הדבר העיקרי האידיאל הזה הוא כנראה גנטית בלתי מושג עבור רובנו! לטוב ולרע ולכן כל אחת מאתנו מוצאת את דרכה הייחודית להיראות ולהתנהל עם גופה; להתאפר או לא, להסיר או לא להסיר שערות, להקפיד או לא להקפיד על תזונה, ללבוש או לא ללבוש חולצה עם מחשוף עמוק, וכיוצא באלו.

דברים רבים מבדילים בינינו, הנשים, אך דבר אחד משותף למרביתנו: התחושה שגופנו אינו מספיק טוב ומראהו אינו מושלם כפי שהיינו רוצות שיהיה וכתוצאה מזה גם אנחנו לא מספיק טובות או ראויות . כמעט כולנו אוהבות חלקים מסוימים בגופנו, אך שופטות חלקים אחרים כלא-יפים או כלא-מתאימים. נראה שהדבר המהפכני והמפתיע ביותר שאנו יכולות לעשות הוא פשוט לקבל את עצמנו קבלה אמיתית . להבין מי אנחנו ללא צורך באישורים מבחוץ .פשוט להאמין ולדעת מה אנחנו שוות באמת ללא קשר למראנו החיצוני . זה הגורם מספר אחד לביטחון עצמי גבוה ולאושר אמיתי בחיים.

האם אכן המראה החיצוני עומד בדרכנו אל האושר? האם רק כאשר אהיה רזה אהיה מאושרת ? האם ההתניה הזו נכונה? האם נשים שעברו ניתוחים פלסטיים המוגדרים כמוצלחים יהיו מאושרות יותר? מחקרים הראו שלא בהכרח: א/נשים שמחים יותר הם א/נשים בעלי דימוי עצמי חיובי, הזוכים לתמיכה מהא/נשים המשמעותיים בחייהם. ומנהלים מערכת יחסים טובה ובריאה עם עצמם ועם אחרים.

דימוי גוף וביטחון עצמי מתייחס לאופן שבו אנו חווים את עצמנו וגופנו - המחשבות, המשאלות, התחושות והרגשות שאנחנו כבני אדם וגופנו בפרט מעורר בנו. חשוב לזכור, שדימוי גוף הוא דינמי מאוד ומשתנה במהלך החיים. דימוי הגוף מושפע מאוד מתהליך ההתפתחות של כל אחד, מאירועים שונים בחיינו, מהחינוך שקיבלנו וממפגשים עם אחרים ומהיזון חוזר בקשר לגופנו מן הסביבה הקרובה לנו. דימוי הגוף שלנו מושפע גם מהקונטקסט החברתי, התרבותי והמגדרי שבו אנו גדלים ומתפתחים. בנוסף, אנו קולטים מסרים רבי עוצמה המועברים בצורה ישירה או עקיפה על-ידי גורמי סוציאליזציה שונים (כגון המדיה). 

אי אפשר להתעלם מזה זה קיים וזו החברה שאנו חיים בה. אבל מה שכן ככל שתחזקו את האני העצמי שלכם זה שלכם ואת זה אי אפשר לקחת מכם  ככל שתדעו יותר מי אתם ומה אתם ,אתם תהיו מדויקים יותר ובטוחים יותר בעולם . כל מה שנותר לי לעשות בתור מאמנת בקבוצות התמיכה לירידה במשקל בסטודיו רזימפו זה להאיר נקודות למחשבה, לשאול שאלות ולהרהר יחד איתכן בסוגיית דימוי הגוף הנשי וההשפעות של המראה החיצוני על מהלך חיינו. להיות מודעות להשפעת הסביבה עלינו, לבחון עד כמה הבחירות הייחודיות שלנו אכן שלנו, ומעל לכל, לקחת אחריות אישית על עצמנו ועל בחירותינו. ואז התהליך עצמו הרבה יותר מדויק ונכון.

בהמון אהבה

ממני מיכל רוזנברג
בעלים של סטודיו רזימפו – פתרון שמתחיל מהראש ונשאר!

שמי מיכל רוזנברג אני מאמנת להעצמה ושינוי הרגלים לירידה במשקל , בוגרת בית הספר לאימון ,תות תקשורת ותוצאות בניהולו של אלון גל .
ובנוסף מדריכת חדר כושר ואירובי – קיקבוקס מטעם בית הספר למקצועות הספורט .
משנת 2011 אני בעלת עסק עצמאי לאימון והעצמה וכחלק מתהליך אישי שאני עברתי וירידה משמעותית במשקל שלי הבנתי את הצורך לשלב בין אימון מנטלי לבין אימון גופני כדי למקסם את ההצלחה בתהליך ירידה במשקל .
אני מייסדת קבוצות האימון "רזימפו" לירידה במשקל שמשלבות בין שני הדברים - אימון מנטלי ופיזי .
אני מזמינה אתכם לנסות משהו חדש ומלהיב ,שונה ממה שאתם מכירים ולהוריד במשקל אחת ותמיד!
מוזמנים להיות איתי בקשר לכל שאלה או התייעצות - במייל razimpo@gmail.com